5 juni 2016

Kilometers maken

De plannen voor de vakantie van volgend jaar worden alweer gesmeed. In Bad Bentheim geeft motorsafaris een info middag over hun reizen. Dit betekend even meer dan 200 heen en terug. Voor het leuke toch nog maar even met Gertjan en Judith afgesproken en zo geschiedde het dat ik eerst naar Zwolle reed. Daar wat gegeten en gedronken zodat ik er weer tegenaan kon. Voor het laatste stuk had Gertjan een route in elkaar gezet, lekker binnendoor. Mijn zumo liet geen weggetjes zien, maar toch reed ik echt over asfalt. Rond 13:00 kwamen we aan in Bad Bentheim waar Jan ons al stond op te wachten. Uiteindelijk waren we met een groepje van een man of veertien waarvan 3 reisleiders en een stel wat vijf jaar door afrika geeft rond gereden in een truck. Na een drankje en het kennis maken met elkaar, begin de presentatie. Er werd begonnen met de rondreis lake victoria en de daarbij behorende landen. Daarna en stuk over de verschillende landen en uiteindelijk de reis waar we voor kwamen (dachten we). Helaas ging het nu alleen over het eerste deel van Kenia naast Victoria Falls. Wij vinden het deel erna interessanter Victoria Falls naar Kaapstad of andersom. Dit wordt alleen gedaan als er genoeg mensen zijn om ook de motoren weer terug te brengen. Ko weet nu in ieder geval dat wij interesse hebben en gaat er mee aan de slag. Na de presentaties nog even wat gedronken en uiteindelijk eerst wat gegeten voor we aan de terugreis begonnen. Iets over zessen ging ik dan uiteindelijk op weg. Dit keer was het in één rechte streep naar huis. Rond half negen kon ik Goofy eindelijk zijn eten geven en had ik meer dan 400 km op de teller staan. Maar één ding mijn pak zit voortreffelijk en ook met de hitte valt er goed mee te rijden. Nu alleen de waterdichtheid nog testen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten