14 september 2016

Dokters bezoekje

Vanmorgen had ik gelijk een afspraak bij de huisarts om te mijn hand na te laten kijken. Het was al snel duidelijk dat ik naar het ziekenhuis moest voor een foto. Op de terugweg van de huisarts nog effe bij pa en ma langs geweest. En daarna op baar het ziekenhuis. Helaas liet de foto een breuk zien en moest ik door naar de spoedeisende hulp. Daar werd ik weer in een apart kamertje gelegd, want ik scheen vorig jaar toch een bacterie bij me te hebben gehad (mij geheel onbekend en behoeft ook geen behandeling). Na een uur mocht ik dan eindelijk door naar de gipskamer. Inmiddels was Pat al naar huis om de camper te halen. Bij de gipskamer was het druk en werd het weer wachten. Rond half twaalf zat er een mooi blauw gips omheen, oranje zoals mijn motor was helaas niet meer op voorraad. Pat maar een app gestuurd dat hij met de camper me op kon komen halen. Rond twaalf uur waren we weer onderweg. De komende dagen staan in het teken van uitrusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten