29 mei 2015

Eentonig maar nog maar één dagje

Vanmorgen om zeven uur ben ik eindelijk van het zuurstof gegaan, na een hele lange nacht. Die vervelende dokter kwam om de zoveel tijd langs voor controle. De volgende ochtend zou mijn bloed ook weer getest worden. Mijn aderen zijn alleen moeilijk te vinden dus dat gingen ze ook nog effe testen.. Dus van slapen is weinig gekomen. Nu dus rustig aan doen en af en toe wat rond lopen. Vanmiddag is de dokter geweest en het infuus mocht eruit. Uiteindelijk krijg ik toch nog wat medicijnen maar dan in pil vorm. Inmiddels een aantal controles gehad, mijn zuurstof niveau blijft goed en mijn hart ritme is ook nog goed. Inmiddels mijn dagelijkse ijsje ook weer op, wat wordt er toch goed voor mij gezorgd. En als verrassing hadden ze vanavond een hamburger met patat voor me meegenomen. Meneer de dokter zei er niks van.... Verder was ook vanavond nog alles oké. Zo lekker slapen en morgen lekker weer onderweg..........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten