28 mei 2015

Nog maar een dagje ziekenhuis

Na een hectische avond, een rustige nacht. Best lekker kunnen slapen in de uren dat ze niet langs kwamen. Vanochtend weer wat medicijnen gekregen. Voel me in ieder geval beter dan gisteren avond. Enige wat me nog niet bijhoud is mijn hart, dit gaat nog te snel. Ze vermoeden dat er een ontsteking in mijn lichaam zit die dit alles tot gevolg heeft. Hoogteziekte symptomen zijn nu goed, maar mijn hart werkt zich nog rot. Nieuwe medicijnen (zelf ergens kopen in de stad) en kijken wat die doen. Wel netjes naar de dokter geluisterd en al mijn eten opgegeten. Toen de dokter weg was is pat gaan lunchen. Op de weg terug nog wat geld gehaald, we moeten dit dadelijk toch allemaal gaan betalen. En niet onbelangrijk hij kwam terug met ijsjes, lekker een mango ijsje gegeten. Vanavond weer het gebruikelijke soepje met kip, ieder eten bevat hier kip. Als ik uit het ziekenhuis ben, ga ik iets anders eten dan kip! Pat zou als hij terugkomt van het eten appeltaart voor me meenemen. In het restaurantje waar ze gisteren waren, hebben ze namelijk appeltaart gezien. Ik lig met smart te wachten.... Helaas geen appeltaart maar wel chocoladetaart. Was ook heel erg lekker! Maar wel machtig... Dokter keurde het goed! Gisteravond was de dokter tevreden over mijn situatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten